Retourneren

Indien u niet tevreden bent over uw bestelling of uw bestelling is niet in juiste staat aangekomen, heeft u het recht uw bestelling binnen een periode van 30 dagen aan ons te retourneren wanneer deze aan de onderstaande voorwaarden voldoet.

Bij ons kunt u binnen 30 dagen retourneren!

Wanneer u vragen heeft over onze retour procedure kunt u bellen met 075-7572620, ons serviceformulier gebruiken of gebruik maken van onze chat functie.

Retour doos

Wanneer mag ik een producten retourneren?

  1. Als u uw retour binnen 30 dagen na ontvangst op deze site heeft aangemeld* en uw retour naar ons heeft verstuurd (Voor zakelijke bestellingen is de retour periode binnen 14 dagen na ontvangst).
  2. Het product(en) in originele staat, inclusief eventuele toebehoren, en redelijkerwijs in originele onbeschadigde verpakking (verpakking altijd meesturen) wordt geretourneerd.
  3. De door ons op kleding en/of eventueel andere artikelen aangebrachte “Sharktag” nog onbeschadigd aanwezig is.
  4. Het geen gepersonaliseerde producten (bedrukte ballonnen, bedrukte T-shirts enz.) of gebruiksartikelen (bijvoorbeeld helium(wegwerp)tanks) betreft.
  5. Uw bestelling niet onder een zakelijke bestelling valt (wanneer u namens een bedrijf, stichting of andere organisatie dat is ingeschreven is bij de kamer van koophandel een bestelling heeft geplaatst) met een waarde van €200,- of meer of wanneer deze 25 stuks of meer van één product bevat.
  6. U de producten goed verpakt retour stuurt (Graag niet de originele product verpakking als verzendverpakking gebruiken).

* Teruggestuurde orders zonder aanmelding worden niet verwerkt!

Mijn order is beschadigd geleverd, wat nu?

Allereerst onze excuses, neemt u voor dat u uw retour aanmeld tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op op +31(0)75-7572620. Wij kunnen het beschadigde product dan kosteloos bij u omruilen of u kunt hem dan kosteloos aan ons retourneren (u ontvangt dan een retour stikker van ons).

Achteraf crediteren van retourskosten wanneer u het beschadigde product zelf aan ons retourneert is niet mogelijk.

Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?

Wanneer u in overleg met ons een alternatief product heeft ontvangen en deze niet meer wenst kunt u de standaard retoursprocedure gebruiken om deze te retourneren.

Heeft u van ons zonder overleg het verkeerde product ontvangen neemt u dan tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op op +31(0)75-7572620, wij kunnen het verkeerd geleverde product dan kosteloos omruilen. Mocht het verkeerd geleverde product niet omgeruild kunnen worden (omdat het bijvoorbeeld er niet meer is) mag u het product kosteloos retourneren.

Achteraf crediteren van retourskosten wanneer u het verkeerd geleverde product zelf aan ons retourneert is niet mogelijk.

Mijn order is incompleet geleverd, wat nu?

Allereerst onze excuses dat u uw order niet compleet heeft ontvangen.

Wanneer u een compleet product uit uw order mist kan het zijn dat deze niet meer leverbaar was, dit kunt u zien op de creditnota die u per mail ontvangt.

Is een product niet compleet geleverd neemt u dan tijdens kantooruren telefonisch contact met ons op op +31(0)75-7572620, wij kunnen het missende onderdeel dan alsnog nasturen. Mocht het missende onderdeel niet nageleverd kunnen worden mag u het product kosteloos retourneren.

Achteraf crediteren van retourskosten wanneer u het incomplete product zelf aan ons retourneert is niet mogelijk.

Mochten wij u uw order incorrect* hebben geleverd behouden wij het recht uw order als nog correct te leveren. Mocht het ons niet lukken om binnen een redelijk termijn uw order alsnog correct te leveren, mag u deze kosteloos retourneren.

* Niet leverbare / gecrediteerde producten tellen niet mee.

Hoe kan ik producten retourneren?

Wanneer uw retour aan de bovengenoemde punten voldoet kunt u de volgende 2 stappen volgen om uw bestelling te retourneren:

1. Vult u het retoursformulier in:

Gaat u naar het retoursformulier onderaan deze pagina en vul de benodigde informatie in (ook wanneer u uw retour bij ons in de winkel wilt inleveren).

2. Verpakken en verzenden:

Na aanmelding kunt u uw retour direct verzenden (het adres en meer informatie staat in de bevestigingsmail).

Verpak de zending deugdelijk, voeg er een kopie van het retoursdocument bij en lever het in bij de vervoerder van uw keuze (u dient zelf de verzendkosten te voldoen).

U dient na aanmelding uw retour deze uiterlijk binnen 14 dagen te verzenden (uw retour dient uiterlijk binnen de 30 dagen na dat de bestelling in ontvangst was genomen bij ons binnen te zijn).

Afhandeling en crediterin

De wettelijke bepaling over het crediteren van kosten:

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt (moment van ontbinding*). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

* Of tot het moment waarop de producten daadwerkelijk bij ons binnen zijn.

Let op! Retourzendingen zijn volledig voor uw eigen risico. De web shop is niet aansprakelijk voor het beschadigen of zoekraken van het retour gestuurde pakket en inhoud. Vraag bij de vervoerder altijd om een verzendbewijs en bewaar deze goed.

Start hier de aanmelding van uw retour

Controleert u het retoursformulier goed voordat u hem verzend? Verkeerd ingevulde retoursformulieren worden niet behandeld!